ФОРУМ www.login-velo.com.ua

ФОРУМ www.login-velo.com.ua


 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Як вибрати велосипед

 
Нова тема   Відповісти    ФОРУМ www.login-velo.com.ua -> Як правильно вибрати для себе велосипед
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
EnedyG



Репутация: 0    

З нами з: 21.04.11
Повідомлень: 22
Звідки: Хуст

ПовідомленняНаписане: субота червня 04, 2011 12:27 pm    Тема повідомлення: Як вибрати велосипед Відповісти цитуючи

При виборі велосипеда існують деякі нюанси, які допоможуть Вам надалі, при експлуатації велосипеда, отримувати максимальне задоволення від катання. Більшість людей, що зібрались придбати велосипед, не знають як правильно і за якими критеріями вибирати велосипед та, за звичай, керуються лише вартістю.

Велосипеди з колесами діаметром 26 "(у народі MTB)


Не правильно називати цей клас MTB, бо справжній маунтінбайк це спортивний снаряд. У той час як з 26 "дюймовими колесами випускається величезна кількість прогулочних і відверто муляжних велосипедів, які ніякого відношення до спорту не мають.
Для чого потрібен велосипед з 26 "колесами

Вам потрібен маунтінбайк, якщо:


Ви збираєтеся кататися в основному поза межами асфальтових доріг
Вам потрібна підвищена маневреність і висока прохідність
Вам принципова хороша амортизація
Вам не потрібна висока швидкість на асфальті
Вам потрібна можливість повного апгрейду велосипеда.
Ви хочете стрибати, кататися з гір і всіляко намагатися "угробити" себе і байк.
Ви живете в місцевості з убивчими дорогами і хочете максимально швидко переміщати себе з точки А в точку Б.
Вам просто хочеться мати 26 "колеса


Класифікація велосипедів з 26 "колесами за типом амортизації:


"Хардтейл" (HardTail) - байк з амортизуючою передньою вилкою. Найпоширеніший клас велосипедів з колесами 26". Хардтейли початкового рівня коштують 300-500$, на серйозних розпродажах 250-400$. Нормальний хардтейл тренувального рівня коштує від 700$, а хороший від 1200$. Майте на увазі, що на ВСІХ хардтейлах до 600$ замість амортизаційної вилки стоїть емулятор, або дуже погана амортизаційна вилка. При роздрібній ціні мінімальна вартість пристойної амортизаційної вилки від 300$, її принципово неможливо поставити на велосипед, вартістю до 1000$ (на сезонний розпродаж до 700$)
Як вибрати велосипед. Хартейл

"Двохпідвіс" (Full Suspension) - є в наявності і задній амортизатор і передня вилка з амортизатором. Двохпідвіси використовуються як у крос-кантрі, так і в екстремальних дисциплінах. Мінімальний оптимальний ціновий рівень двохподвіса - 1500$. На серйозній розпродажі - 1000$.
Як вибрати велосипед. Двопідвіс

"Софттейл" (SoftTail) - байк з амортизуючою передньою вилкою, у якого пір'я заднього трикутника зроблені трохи вигнутими для амортизації. У принципі, тема софттейл себе вичерпала, однак деякі виробники їх ще випускають. Більш актуальними зараз виглядають короткоходні двохпідвіси без основного шарніра, який замінює або гнучка металева пластина, або карбонова нижня вилка заднього трикутника. Це дозволяє позбутися від головної проблеми двухподвесов - поганий торсіонної стійкості кареточного вузла. Ціновий рівень софттейл - від 1500$.
Як вибрати велосипед. Софттейл

"Рігіден" (Rigid) - повністю жорсткий велосипед. А такі нині бувають або дитячі (вони ж вітринні), або збираються під свої потреби.


Особливості велосипедів з 26 "колесами з урахуванням застосування:


"Даунхілл" (Downhill - швидкісний спуск з гір по підготовлених трасах) - це двухподвес, з великим ходом підвіски, двохкоронною вилкою. Основний принцип - надійність і відносно мала вага (у порівнянні з фрирайдним байком), що згубно позначається на ціні. У комплектацію обов'язково входять дискові гідравлічні гальма. Ціновий рівень - починаючи від 2500$.

"Фрірайд" (Freeride - теж з гір, але поза межами трас) - це двохпідвіс, з великим ходом підвіски, двох-або трехкоронною вилкою. Основний принцип - надійність, тому такі байки комплектується найбільш міцним устаткуванням і запчастинами, незважаючи на вагу, легко перевалюють за 20кг. Такі велосипеди просто ніхто не зважує, це мало кому цікаво. У комплектацію обов'язково входять потужні дискові гідравлічні гальма. Ціновий рівень - починаючи від 1700$.

"Норшор" (North Shore - катання по технічно складних штучних трасах). Це може бути і рігіден, і хардтейл, і двухподвес. Комплектація практично завжди кастомна. Ціновий рівень вказати важко, звичайно вище $1000.

"Паралельний слалом / байкеркрос" (Dual Slalom/4X - одночасний спуск по підготовленій трасі кількох осіб). Зазвичай це хардтейли або двухподвеси. Основні ідеї: висока надійність і мала вага. Характеризуються малими розмірами рам, переважно гідравлічними гальмами, ставляться вищі та середні групи обладнання. Ціновий рівень - від 800$.

"Тріал, Стріт" (Trial - подолання перешкод, Стріт - агресивне катання по елементах міської забудови) - зазвичай це хардтейли. Основні ідеї: висока надійність і мала вагу. Характеризуються малими розмірами рам, переважно гідравлічними гальмами, ставляться вищі та середні групи обладнання. Ціновий рівень - від 800$.

"Крос-кантрі" (Cross-Country, КК - швидкісна їзда по пересіченій місцевості) - найбільш вимогливий тип MTB, якому потрібена мала вага, хороше зчеплення з грунтом (а значить амортизація), висока надійність і чіткість роботи обладнання. Ставляться вищі групи обладнання, легкі рами. Ціновий рівень - від 1200$.

"Ендуро, XC" (Endurance, X-Country) - Трохи синтетичний стиль катання, більш агресивний ніж КК, що передбачає всякі спуски і трампліни, на які звичайний КК велосипед не розрахований. Потребує більш міцних компонентів з підвищену зносостійкість.

"Активний відпочинок, туризм, ОФП" (Recreation, All Mountain) - Найбільш масовий тип велосипедів. Основна вимога - достатня надійність, що обумовлює установку обладнання не нижче Deore і вимагає дуже пристойних коліс, які, на жаль, у базових комплектаціях не зустрічаються. Ціновий рівень - від 600$, в період потужних розпродажів - від $450.

"Утилітарні цілі" (поїздки на дачу, прогулянки в найближчому лісопарку) - можна сказати, що це походи найлегших рівнів, поїздки в магазин і на роботу. Специфічних вимог майже ніяких, ставляться нижчі і середні групи обладнання. Рами Alu або Hi-Ten. В основному це rigid'и, але є в цьому виді і hardtail'и. Це найбільш масовий тип байків. Ціновий рівень - від $200.



Хочу сказати, що настільки явна спеціалізація помітна лише на старших моделях. Природно, що і даунхіл можна катати на rigid'е, але вирішувати питання своєї безпеки потрібно вам самостійно.

Шосейні (road). Коли слід обрати шосейний велосипед

Вам потрібен шосейний велосипед, якщо:


Ви збираєтеся кататися тільки по дорогах з твердим покриттям (асфальт).
Вам життєво необхідна висока швидкість
Вам подобається дихати вихлопними газами
Ваша шия не відчуває дискомфорту від того що потилиця притиснута до спини
Вас не втомлює ремонтувати проколи
Вам потрібна можливість повного апгрейда велосипеда.
Ви точно НЕ хочете стрибати, кататися з гір і всіляко намагатися "угробити" себе і байк.
Ви живете в місцевості з гарним асфальтом і хочете максимально швидко переміщатися з точки А в точку Б.


Як вибрвати велосипед. Шосейний
Шосейники - найлегший тип спортивних велосипедів (вуличного застосування, звичайно), що дозволяє їхати з дуже високими середніми швидкостями. Вага менше 10 кг. На обода діаметром 28 "ставляться або повністю застарілі на сьогодні трубки (матерчатий верх з привареним гумовим протектором, всередині камера), або клінчер, що накачується понад 7атм. База шосейника менше бази MTB, на них ніколи не буває амортизації, кермо має характерну форму "баранячі роги", системи характеризуються набагато більшими передавальними числами ніж MTB. Цей клас призначений для їзди по дорогах з гарним і рівним покриттям, хоча в нашій країні, через брак "хороших і рівних" доріг на шосейника і по бездоріжжю катають.Подмигивает) Але це призводить до передчасного зносу камер і ободів. Ціновий рівень - від 600$ за початковий рівень, більше 1500-2000$ - вже повноцінний шосейник з нормальним обладнанням. шосейники спортивного рівня доходять до 15000$.

Найбільшими плюсами є висока швидкість пересування і кермо, що дозволяє тримати руки у багаттьох положення, що дозволяє довше не втомлюватися, на відміну від керма MTB. Вітчизняний Аїсті можна зарахувати до початкового рівня, але це вкрай ненадійний апарат, особливо впливає якість (абсолютно ніяка) сучасних вітчизняних комплектуючих.

Тypінгі (touring). Коли слід обрати туринг

Вам потрібен велосипед типу туринг, якщо:


Ви збираєтеся кататися в основному по твердих дорогах, але іноді і по грунтах.
Вам необхідно поєднання високої швидкості, міцності і комфорту.
Ви жити не можете без багажника і баула на ньому.
Вам потрібна можливість повного апгрейда велосипеда.
Ви точно не хочете стрибати, з'їзджати з з гір і всіляко намагатися "угробити" себе і байк.
Ви живете в місцевості з відносно пристойними дорогами і хочете максимально швидко переміщатися з точки А в точку Б.
Вам просто хочеться мати щось схоже на шосейник, але дороги не дозволяють


Як вибрати велосипед. Тypінги
Турінг призначається для туризму і, хоча на вигляд він нагадує шосейник, є ряд відмінностей. Більш міцні рами, на які можлива установка багажника; колеса 28" з нормальними покришками; гірські, змішані (попереду ставиться шосейна система) або туристичні (Shimano Nexave) групи устаткування, на яких є низькі передавальні співвідношення (менше 1:1), що дозволяють їхати по бездоріжжю, але в той же час і утримувати високі середні швидкості на хороших дорогах. Існують і жорсткіші варіанти, і з передньою амортизацією. Ціновий рівень - від 700$. Є й вітчизняні турінги, але вони відносяться до розряду муляжів.

Гібриди (hybrid). Коли слід обрати гібрид

Вам потрібен велосипед типу гібрид, якщо:


Ви збираєтеся кататися як по грунтах, так і по асфальту в приблизно рівній пропорції.
Вам необхідна висока каретка.
Вам необхідна підвищена міцність при збереженні високої швидкості на асфальті.
Ви готові заради виграшу в швидкості на добрій дорозі програти в прохідності і керованості на важких грунтах.
Ви точно не хочете стрибати, з'їзджати з гір і всіляко намагатися "угробити" себе і байк.


Як вибрати велосипед. Гібрид
Це якась спроба поєднати переваги MTB і шосейного велосипеду. Основна ідея - на MTB раму поставити 28" колеса. Використовуються в основному гірські класи обладнання, але іноді і змішані. Варіацій на цю тему маса: і зовсім жорсткі, і з передньою амортизуючою виделкою, і навіть двохпідвіси, як наприклад велосипед Scott Sun Valley ( Обладнання Shimano Nexave, ціна ~ 1200$) фірми Scott. Гібриди дозволяють встановлювати більш широку гуму (до 2.2"), за рахунок чого полегшується рух по бездоріжжю. Діаметр коліс також 28", можлива установка багажника. Ціновий рівень від 600$.

Міські (CityBike), прогулянкові. Коли слід обрати міський велосипед

Вам потрібен міський велосипед, якщо:


Ви збираєтеся кататися у "звичайному" одязі.
Ви не хочете морочитися з налаштуванням обладнання
Вам не потрібно їздити швидко і далеко.
У вас немає грошей на хороший велосипед або вам доводиться залишати велосипед там, де його легко вкрасти.



Виробники прагнуть зробити цей різновид велосипеда таким, який якомога менше забирає часу користувача на технічні деталі: планетарні втулки, автоматичні втулки, (в останніх не потрібно перемикати передачі), обидва цих виду відносяться до "необслуговуваних". Широкі, найчастіше підпружинені сідла; вертикальна або близька до того посадка; повністю або більшою частиною закриті ланцюги (щоб не бруднили одяг); крила, що повністю закривають колеса; встановлені за замовчуванням звукові сигнали, катафоти та інші "витребеньки", за великим рахунком не потрібні на інших типах велосипедів. Все це ознаки сітібайка.

Обладнання для сітібайків, як не дивно, в 2002 році несподівано виявилося пріоритетним напрямком у Shimano. У розробку вкладено велику суму грошей, що помітно вплинуло на якість MTB компонентів (у гірший бік). Багато відомих виробників випускають широкі лінійки сітібайків широкого діапазону цін від $300 до $1500.

BMX

Тип велосипеда, який призначається для виконання акробатичних вправ. Хоча, дисципліна BMX (байк-мотокрос) представляє з себе їзду по мотокроссовой трасі, а не акробатику. Дуже маленькі і міцні рами, колеса 20", надійні гальма, збільшені педалі, на втулки зазвичай кріпляться спеціальні "підніжки" - пеги.
Як вибрати велосипед. BMX

Велосипед типу BMX - вельми непоганий вибір для дитини ростом до 130см. За $150 - $300 можна взяти цілком надійну іграшку. Природно, це буде не справжній BMX, але дитині цього і не потрібно.

Дитячі (Junior)

Дитячі велосипеди мають колеса 20" та менші. Обладнання, в основному, класу Tourney або noname. У багатьох випадках, дитячі велосипеди продаються відразу з" підпірками "- одне або два виносних коліщатка на штангах, що забезпечують додаткову, майже 100% стійкість велосипеда. Більшість дитячих велосипедів відрізняються забарвленням: яскравішою і/або багатобарвною кольоровою гамою. Ціновий рівень - від 150$.

На жаль, всі дитячі велосипеди важкі, погано їдуть і швидко виходять з ладу. І, хоча перше і друге швидше добре - нехай дитя накачується, третє дуже погано. Дитина виростає з велосипеда за 1-3 роки, але такий велосипед прожити такий же вік не в змозі. З цим можна тільки змиритися. Ще раз зазначимо, що цілком адекватна альтернатива дитячому велосипеду - BMX, якщо дитина дорісла до 20" коліс.

_________________
Самое главное - уметь отличать самое главное от всего остального.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника
EnedyG



Репутация: 0    

З нами з: 21.04.11
Повідомлень: 22
Звідки: Хуст

ПовідомленняНаписане: субота червня 04, 2011 12:32 pm    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Можете виставляти свої версіїї, я думаю читачі візьмуть щось для себе корисного і не припусятся помилок Большой босс
_________________
Самое главное - уметь отличать самое главное от всего остального.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника
Drezdennxl



Репутация: 0    

З нами з: 06.10.16
Повідомлень: 9
Звідки: Египет

ПовідомленняНаписане: неділя жовтня 16, 2016 7:35 pm    Тема повідомлення: Як вибрати велосипед Відповісти цитуючи

Дякую за пораду. Хотілось би щось з дисковими гідравлічними тормозами.
А з тих, що я написав, щось порадите?
_________________
http://gta-po-seti.oktbmash.ru/igrat-po-internetu-gta/
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника MSN
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    ФОРУМ www.login-velo.com.ua -> Як правильно вибрати для себе велосипед Ваш часовий пояс: GMT
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум на MyBB2.ru
Український переклад © 2005-2006 Сергій Новосад